• Poštovné zdarma u objednávek nad 3000 Kč
  • 100 dní na vrácení
  • Prvotřídní servis
     

    Odeslání a vrácení



    Doručování zásilky

    Standard: Objednávka je umístěna do 18:00 (ET)

    Neděle: 3-8 pracovních dnů
    Pondělí: 3-8 pracovních dnů
    Úterý: 3-8 pracovních dnů
    Středa: 3-8 pracovních dnů
    Čtvrtek: 3-8 pracovních dnů
    Pátek: 3-8 pracovních dnů
    Sobota: 3-8 pracovních dnů

    Rush: Objednávka je umístěna do 18:00 (ET)

    Neděle: čtvrtek
    Pondělí: čtvrtek
    Úterý: pátek
    Středa: pondělí
    Čtvrtek: úterý
    Pátek: středa
    Sobota: čtvrtek


    Následující pracovní den: Objednávka je umístěna do 18:00 (ET)

    Neděle: úterý
    Pondělí: Úterý
    Úterý: Středa
    Středa: čtvrtek
    Čtvrtek: pátek
    Pátek: pondělí
    Sobota: úterý


    Sobota: Objednávka je umístěna do 18:00 (ET)

    Neděle: sobota
    Pondělí: sobota
    Úterý: sobota
    Středa: sobota
    Čtvrtek: sobota
    Pátek: sobota
    Sobota: Následující sobota


    ShopRunner: Objednávka je umístěna do 18:00 (ET)

    Neděle: čtvrtek
    Pondělí: čtvrtek
    Úterý: pátek
    Středa: pondělí
    Čtvrtek: úterý
    Pátek: středa
    Sobota: čtvrtek


    V případě zboží odeslaného dodavatelem, zboží podléhajícího zkáze a osobních údajů klikněte na odkazové stránce Časová osa dodání na stránce s popisem produktu.

    * Standardní, Rush, Noční, Následující pracovní den, Sobota a ShopRunner 2 dny ZDARMA, Dodací balíčky jsou zasílány přes FedEx. Při odeslání do PO Boxu, APO / FPO nebo US Territory jsou balíčky odeslány prostřednictvím Poštovní pošty Priority Mail USA. Odesílání zásilek na Aljašku, Havaj, území USA a adresy APO / FPO bude trvat déle.

    * Standardní, Rush, Noční, Následující pracovní den a Sobotní balíčky jsou zasílány prostřednictvím FedExu. Při odeslání do PO Boxu, APO / FPO nebo US Territory jsou balíčky odeslány prostřednictvím Poštovní pošty Priority Mail USA. Odesílání zásilek na Aljašku, Havaj, území USA a adresy APO / FPO bude trvat déle.

    * Objednávky obsahující produkty Fur Salon budou vyžadovat podpis od osoby starší 21 let (s fotografií s identifikačními údaji vydané vládou) na adrese dodání.

    Návraty a výměny

    Na Saks Fifth Avenue, chceme, abyste byli s vaším nákupem spokojeni. Pokud z jakéhokoli důvodu nejste úplně spokojeni, můžete si vyměnit, nahradit nebo připočítat nákup, pokud je prezentován v prodejním stavu. Postupujte podle níže uvedených pokynů.

    Kompletní zboží, s výjimkou kožešin, hodinek a šperků, předložené po 30 dnech, bude připočteno na základě aktuální prodejní ceny. Návrhy kožešin, hodinek a klenotů nebudou přijaty po 30 dnech.
    Požadavky na úpravy budou splněny, pokud byl zboží zakoupen za plnou cenu a pokud je do 7 dnů od nákupu vyznačeno.
    Bohužel nemůžeme vyměňovat, nahrazovat ani zapisovat gurmánské, monogramové nebo personalizované položky.
    Uznáváme, že výnosy jsou pro naše zákazníky důležité. Abychom zajistili pozitivní nákupní zkušenost pro všechny naše zákazníky, pokud budeme pomocí elektronické analýzy zjistit nepřiměřený návrat, můžeme omezit nebo odmítnout budoucí transakce od těchto zákazníků na Saks Fifth Avenue nebo na stránkách saks.com.

    Pokud byste chtěli vrátit zboží, použijte jednu z těchto možností:

    In-Store: Představte si zboží spolupracovníkovi ve vaší oblasti Saks Fifth Avenue s originálním potvrzením nebo darem.

    Poštou: uzavřete vyplněný formulář s návrhem s vaší zásilkou. Pro pozdější použití si ponechte horní část seznamu balení Shrnutí přepravy.

    Připojte předplacený štítek amerických poštovních zásilek na vnější stranu balíčku a pošlete je prostřednictvím americké pošty (poskytujeme pojištění); za vrácení poštovného bude uvedeno na levé straně štítku.

    zpět
    Měna:

    Copyright © 2020 Nové Boty All Rights Reserved.Powered by www.jirkakobersky.cz